No life women!

  2012-04-10 / 20:59:55 / Allmänt /
Hej alla fina fillurer! 
Nu har jag jobbat i 7 dagar, det är hårda bud kan jag lova! men så himla roligt!
Jag jobbar från 8 på morgonen till undefär halv 1 på natten varje dag med en halvtimme, timmes paus under dagen runt 4 tiden. alldeles för kort paus men bättre än ingenting :P 
idag och imorgon är jag ledig, hur skönt som helst, har sovit ganska bra inatt! 

I köket så jobbar jag i den så kallade "Garde manger" med 2 andra kockar vid namn Simon och Charles.
Vi gör det första som gästerna äter, små små rätter, 4 per person, otroligt petigt och många moment på allt, som högst är det 15 lägg bara på en av dom ! ! det är stressigt men sjukt roligt! 

har tyvärr inte hunnit tagit några mer bilder, men ska försöka förbättra mig på den fronten :) 

Saknar er där hemma i Sverige, dock kommer jag inte att ge upp :) vissa kommer dessutom förhoppnings vis att besöka mig här i sommar :) 

puss&kram gullebanan :)


Mikaela

Yeah, go go go! :D

2012-04-11 @ 21:22:30
URL: http://unnatural.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious