Pictures

  2012-04-18 / 15:54:52 / Allmänt /

This is me!



Emma!

Chaudes-Aigues


Och såhär snygg är jag i köket under service! :)


Mamma<3

Det är galet vackert och vi längtar galet mycket efter dig! Du har en tuff period framför dig men lärorik och du kommer att komma hem till oss fylld med en massa nya bra kunskaper om mat och det franska språket!

Älskar dig mitt hjärta och skickar mina tankar med kraft och energi till dig varje dag!

Pussar och kramar

2012-04-19 @ 17:43:10
Josephine

Ah va jag tycker att du ar duktig, sa stolt over dig ska du veta! Jag (om nagon) vet hur det ar att lamna allt hemma och flytta till ett nytt stalle... helt sjalv, och det ar inte latt. Men jag LOVAR att det kommer kannas battre snart. Det kommer lata hemskt men man lar sig att hantera saknaden pa ett satt som gor den fin istallet for jobbig.



Nu vet jag ju inte hur det ar att jobba 16 timmar om dagen och bo i en liten by med inte sa mycket att gora, men jag kanner dig och vet att du ar stark! Och duktig! Fattar du va alla har hemma ar imponerade av dig- det ar viktigt att du vet det! Det ar ocksa viktigt att du vet att det ar ok att langta hem och sakna allt det fina. Det enda jag kan saga till det ar att det kommer kannas battre snart och du kommer vara sa stolt over dig sjalv att du klarade det (nagot som vi alla redan vet att du kommer i och for sig) :)



Du vet var jag finns om du vill prata eller bara fylla pa sjalvfortroendekontot, anything you need :)



Puss fina, jag hejjar pa dig!!!

2012-04-20 @ 17:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious