Paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!

  2012-03-26 / 22:14:57 / Allmänt /
Aah Paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik, är precis rätt ord... sitter och skakar för att jag känner mig så stressad över allt, har nästan packat klart nu, självklart så har jag försökt packa om 78 ggr för att det inte ska väga mer än 15 kg per väska men det gick ju dårå åt heeelvete!! kommer antagligen få betala för övervikt, men fan det går inte att ta bort nå mer nu, kommer ju inte ha några kläder kvar då! jaja, snart åker jag och som sagt jag har PANIK!!!!!



SKRIK OCH PANIIIIK!


Mikaela

Nu förstår jag vad du menade med "och bloggen" när vi sa hejdå. Visste inte att du hade gjort en blogg inför resan, haha! Men nu vet jag! <3

2012-03-28 @ 12:51:23
URL: http://unnatural.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious